Tags

, , , ,

După ce termin cu toate playlist-urile – de educare metaliferă, de plecare, de despărțire, de alergare, de pregătire pentru concerte și, desigur, de muzică bună pentru sex nebu…, astaa, pentru studiu la fizică și matematică, o să fac un ultim playlist. Ăla cu melodiile pe care le asculți de un milion de ori într-o viață și de un milion de ori îți par la fel de perfecte. După aia o să mă odihnesc puțin. Or not.

Mi s-a năzărit asta de dimineață, pe Under Pressure (dacă e nevoie de detalii despre cântecul ăsta you need to, please, leave the premises…), și s-a terminat cu Tainted Love. „Once I ran to you, now I run from you”. Gen. Sau „and you’ll think love is to pray, but I’m sorry I don’t pray that way”. Gen.

Și-o să pun în playlist Snow Patrol cu „You could be happy” și R.E.M cu „Losing my religion”. Și Pink Floyd cu „Learning to fly” și „On the turning away” (în continuare cea mai frumoasă melodie pe care am putut să o primesc vreodată de ziua mea). Și după aia o să mă odihnesc puțin. Și Sigur Ros cu „Glisoli”. Și-abia atunci o să mă odihnesc puțin.

Sau nu. Call me mother-fucking obsessed. 🙂

