Câteodată mă gândesc, în pasiunea mea pentru liste, că dacă ar fi să am ”a bucket one”, aș trece în ea toate chestiile bune pe care trebuie să le întorc cumva, unor oameni, cândva, doar pentru că mie mi s-au întâmplat.

Mi-ar plăcea să mă pot îndrăgosti atât de tare încât să alerg prin ploaie, într-un oraș pe care nu îl cunosc, doar ca să îi cumpăr cuiva flori. Fără să mor totuși la câțiva ani după, if possible.

Mi-ar plăcea să fiu atât de emoționată încât să alerg noaptea să îi cumpăr cuiva o periuță de dinți, to mark that first night. Și ceva dulce. 🙂

Mi-ar plăcea să învăț pe cineva de la zero, ceva, orice. Poate niște muzică. Poate niște cărți. Mi-ar plăcea să îi car cuiva de-ale gurii (sau măcar niște suc de mango) de la câteva mii de kilometri depărtare.

Mi-ar plăcea să eliberez pe cineva de teamă și rușine. Mi-ar plăcea să nu știu să îi spun cuiva că e special, dar să îi cumpăr o carte. Niște Nichita Stănescu. Sau niște Marin Sorescu.

Mi-ar plăcea să conduc sute de kilometri, doar ca să ascult pe cineva. Sau să dorm o noapte pe scaunele de la metrou ca să văd pe cineva.

That would be, truly, a list for me… 🙂

