Tags

, , , , ,

Which is, de fapt, lista mea de muzici pentru când mă enervează lumea. Sometimes this happens every day, alteori vine cineva și ai așaa… un chef maxim să cauți niște obiecte contondente. Cu care să îl convingi, cu duhul blândeții, de ce e bine să păstrezi așa ceva în sertarul cu șosete…

În ceea ce mă privește, la cartea de pisălogie poa’ să scrie mult și bine despre „serenity now”. Sometimes, all you can do is fudge serenity where the sun don’t shine. Period.

Mmmdeci, să purcedem. Gen.

1. Megadeth, Angry Again, cum altfel?

2. Metallica, Die, die, my darling. Un refren promițător și drag. 😛 „I’ll be seeing you in hell.”

3. System of a Down, Chop Suey. N-o să explic the meaning of the song, but permission granted.

4. Nicklebak, Figured You Out. „I love the good times that you wreck. I love my hands around your neck.” Sort of a guilty pleasure.

5. Dark Tranquility, Monochromatic Stains. „Never shall I claim my innocence, I just was not there.” – traducere liberă pentru cei care nu-s obișnuiți cu răgetele. 😀

6. Amon Amarth, Where Silent Gods Stand Guard. „I wipe the blood from my sword/And slide it in my belt/This is the sweetest of rewards/The best rush I have felt”, tot printre răgete.

Și gata, îmi odihnesc cazul. O să pretind că ăsta e un pamflet și că în realitate nimeni nu mă enervează. În realitate eu visez numai la fluturași roz, acadele dulci, fluffy bunnies și pace mondială. Asta după eradicarea cancerului și a foametei la nivel planetar, desigur. Pe care o să le rezolv mâine negreșit.

Basically, I am such a good person, că până și mie îmi vine să mă pup. Every fucking day.

Și acum plec puțin să ascund contondentele…

