Source: owlsmag.wordpress.com

Source: owlsmag.wordpress.com

Astăzi am ales să renunț temporar la cariera mea… Oh, fudge, „cariera” mea cu ghilimele și exclamation points (!!!) în mediul academic. Temporar. Vreo câțiva ani. Poate doi, poate trei… Poate cinci. Poate până se va ivi cursul acela pe care sunt făcută să îl predau. Poate până mă „doctorez” (ceea ce presupune să „nasc” ceva nou, inedit și supercalifragilisticexpialidocious). Până… nu știu ce. Până găsesc the damn road that I’m supposed to follow… Or build one.

A fost bine să scriu a letter of resignation. De orice fel, oricât de mică. A fost bine să renunț. A fost bine să înțeleg, finally, că uneori merităm pe bune A+ pentru efort, chiar dacă luăm F cu felicitări pentru implementare. This is progress, as I see it. 🙂

Așa că astăzi dau A+:

  • minții mele și modului misterios în care funcționează ea (I luv you, mind, să crești mare);
  • soră-mii, care mă învață că și pentru un fuck buddy e nevoie de cineva mai atent (și da, sis, am înțeles ideea principală: „atent”);
  • cutiilor în care reușesc să închid lucruri și oameni care nu îmi fac bine la mansardă și scotch-ului cu care le lipesc. 🙂 Și care rezistă peste așteptări.
  • tuturor încercărilor mai mult sau mai puțin îndrăznețe ale unor oameni de a face față felului meu de a fi și nebuniei mele speciale, chiar dacă multe sunt rateuri;
  • acelor bucăți din alții pe care continui să le iubesc și ador chiar dacă nu mai iubesc întregul, ba chiar îmi vine să îi sparg capul, în mod repetat și cu multe obiecte contondente :P;
  • curajului, în orice formă și cantitate vine el;
  • tâmpeniilor pe care mi-am dat voie să le fac și anul ăsta;
  • ideii de „we live, we learn”.

Și versurilor „I taste you on my lips and I can’t get rid of you/ So I say damn your kiss and the awful things you do/ Yeah, you’re worse than nicotine…”. (I am such a sucker for lyrics…)

Pentru partea cu implementarea… well, ne mai vedem pe aici. It will be epic, I presume. 😛

