Morguefile

Morguefile

Iar gândesc și gânditul nu face bine…

Benedict Cumberbatch mă „întreabă” pe Facebook (duuuuhh!): „The Hobbit is out today. Who is going to see it?” Ahhmmm, yupii, cine prinde bilete probabil, restul am citit cartea. Sau, mai precis, „băăăi, eu chiar am citit cartea și e mult mai bună decât filmul!” Pe bune?! Double duuuuhhh! Zici că de Tolkien au auzit numa’ inițiații și masonii, zău …

Mai gândesc că toate lucrurile la care trebuie să mă concentrez zilele astea sunt niște bufnițe (trebuie să le pozez și îndosariez pe toate primite cadou), o pereche de șoșoni roșii (de purtat când mergi în vizită, te descalți și „fetelor le le frig la degețele”), un tort de mere, niște rom și niște antibiotice pe lângă. Nimic, dar nimic altceva. Și totuși, în acest decembrie în care suntem toți mai buni și mai darnici și cu cadourile necumpărate, nefiind prevăzători, de ce, dar de ce, de ce nu-mi oferă nimeni și niște vin fiert?!

Tot la categoria „gânditul strică”, mă gândesc că mintea mea deja s-a mutat pe alte meleaguri și că trebuie urmată, ca să nu se piardă singură pe acolo. Și pentru câteva zile săptămâna asta, gândesc că playlist-ul meu a cântat (finally) numai melodii pentru mine, nu și pentru alții. Like: „I’ve been several miles and plenty more, And I found myself face-first on the floor, Searching for something, But never finding something…”. De exemplu.

And again împotriva sfatului bătrânesc, gândesc că am dat peste o carte care îmi demonstrează first hand și cu sublinierile de rigoare (am subliniat-o integral aproape, fuck it) că acolo unde este multă inteligență este și multă, multă, dar tare multă prostie. I stand as living proof.

Singura chestie care nu dăunează când e gândită e că bufnițele sunt chiar mișto. 😀

