file000493321353Deci… visele mele din ultima vreme sunt din ce în ce mai ciudate… 😀

În ăsta din care tocmai m-am trezit, făceam o călătorie prin țară cu soră-mea, care tocmai se pregătea să plece (tot din țară). O călătorie ciudată, prin multe tuneluri, foarte întortocheate, care mă cam dau cu capul de pereți. La propriu. Habar n-am unde mergeam, da’ era cosy și eram amândouă.

Și cu multe opriri, una ca într-o piață sau poate era un câmp, sau poate un sat, unde oamenii vindeau porumb copt și mâncau salată de roșii cu ardei gras, tot roșu. Fără să taie codițele ardeiului (ceea ce găsesc ușor nepoliticos… :P)

Iar eu alergam să cumpăr apă pentru amândouă. 🙂

Mai nou visez des. Pe măsură ce mai accept o pierdere, mai închid un capitol, îmi mai iau „la revedere” de la cineva.

Cât am dormit, vecinii mei au ascultat pe repeat și cu sonorul la foarte maxim soundtrack-ul de la Twilight…

How do I stop this?! 😀

 

