Tags

, ,

Morguefile

Morguefile

Niște gânduri „fudged” up de-a dreptul, căci nu pot gândi altele…

1. „Împodobește, mamă, bradul”. Like too early. Like no Christmas spirit here. Like vă rog să îmi permiteți să nu mă împodobesc deocamdată. Like mai am de dat de băut de ziua mea. Mai am de băut de ziua altora. Please buy me a Grinch T-shirt, că o să-l port cu mândrie.

2. Cineva întreabă pe Facebook: „de ce ai vrea să te vezi cu foștii colegi?” (like de acum 6 ani, cu care oricum nu te vedeai nici înainte și care nici nu te salută pe stradă, dar te invită să te saluți în cor…). Redacția nu răspunde la această întrebare legitimă, dar se întreabă suplimentar: „de ce ai alege să te vezi cu foștii colegi în același loc plicticos în care mâncai în fiecare zi când erați colegi?”. Beats me.

3. Într-un serial, niște doamne pleacă într-o excursie de fete, să bea și să se maseze antistres. Uitându-mă la ele, mă gândesc că poate n-ar trebui să eliberez Cuba anul ăsta, Absolut nu pe toată, gen. Să mai rămâie și la anul. Sau poate nu?

4. În somn, creierul nu poate fi controlat și în el intră fără permisiune oameni. How do I stop that, for fudge’s sake?

5. „La om, pentru o amărâtă de partidă de sex pe săptămână, femela îi fute masculului creierii toată viaţa.” Daily Cotcodac și ritualurile ciudate de împerechere la om.

6. Săptămâna asta am auzit de multe ori că viața e de kkt. De la foarte mulți oameni. How do we stop that, how do we change that?

7. „2014 va fi mai bun, deci abia aștept să se termine 2013.” (eu) „Bă, eu nu cred. Așa gândesc oamenii acu’ în decembrie”, că și așa suntem mai buni și mai darnici.

8. Mă gândesc tot mai serios să fug de acasă. Deja cineva își lua „la revedere” de la mine aseară. In quite an inebriated way, but nevertheless. Fuga e rușinoasă, dar îmi pare o alternativă foarte sănătoasă. I am truly, truly tired. Și într-un loc pe care l-am creat cu mâna mea.

9. Gânditul ăsta neproductiv trebuie să înceteze. Period.

10. Trebuie să intru într-un detox de Facebook and Whatsapp. Cel puțin 2 săptămâni.

 

