Deci iar fac 3 playlist-uri pentru câțiva oameni și iar răscolesc prin melodii. Am atâta muzică prin atâtea locuri încât dacă la un moment dat ajung la închisoarea descărcătorilor de pe net, merit doar apă și sare indeed. (Later edit: pâine și apă, but what the hell…)

Nu îmi dau seama de ce asociez orice mi se întâmplă, orice om pe care îl cunosc, orice eveniment de kkt sau de bliss cu muzica. Adică pot pricepe de ce îmi place o melodie, nu pot pricepe asocierile.

Anyway, anywho, yuhuuu…

1. Therapy, and Diane. Very guilty pleasure. O melodie despre care nu știu câtă lume știe că e despre o crimă. Like „but I think I just rape you and kill you instead„ nu este clue enough. Dar violoncelul ăla pe care îl aud eu (uneori am impresia că e posibil să fie doar în mintea mea) e priceless. Dacă e să mă iau după Wikipedia, chiar nu am auzenii.

2. Pink. Fata asta îmi place rău. Cât de cameleon e, for one. Cât de adevărate sunt versurile ei, cât de, cât de… My core is and will be metal, dar… Mother fucker, Just like a pill este foarte, foarte… „Maybe I should get some help”. 😀

3. NIN e deja obsesie pentru mine, iar Closer e a milioana oară pe blog. „Help me, I’ve got no soul to sell, Help me, The only way that works for me, Help me get away from myself… I wanna fuck you like an animal…” Părerea mea (hâc) e că nici măcar nu este despre ce crede lumea (fiind altfel o melodie trecută în toate playlist-urile cu și despre sex), deși poate fi. 😀 „You can help my absence of faith”. Gen.

4. Empire of the Sun, We Are the People. În esență, asta este o melodie tristă în creierul meu. ”I can’t do well when I think you’re gonna leave, but I’m gonna try”. Și mai e: „I know everything about you, You know everything about me, We know everything about us”. Guilty indeed.

5. Să uităm partea cu „my core is metal”, căci sunt praf. 😀 Dar nah, Adam Levine a fost căsăpit în American Horror Story Asylum și are multe tatuaje, iar melodia, well… it still serves its purpose.

6. Și ca să nu mă fac chiar de tot de râs, the ultimate guilty pleasure e Rammstein cu Bestrafe Mich (Punish Me, gen). Și înainte să aberez și să spun că asta, da, este o melodie cu și despre sex, îmi odihnesc cazul și continui să fac playlists. 😀

