Wikipedia

Wikipedia

Și, pentru cine nu știe că asta e o replică din House MD… it’s not cancer either.

It never was… Dar… pentru că tragedia s-a născut la olteni, și soră-sa bună, comedia, probabil la fel, a trebuit să am capul praștie preț de o săptămână, să-i promit universului budist diverse promisiuni pe care acu’ trebuie să le îndeplinesc, să îmi fac calcule despre cât de des voi putea să îmi iau concediu să mergem la doctor. And so on. Și să fie de fapt poza greșită. P-O-Z-A. Another WTF  moment. Cred că am față de colecționar de asemenea momente.

Dacă nu ar fi tragi-comedia în 3 acte la care tocmai am închis cortina în calitate de actriță premiată în rol secundar, aș zice că mă uit la TV-ul vecinilor…

De aceea, pentru că nu e Lupus, nici altceva, I hereby swear to start the fuck over. I’m done. Divorțez.  No more old me. No more waiting. No more “în răbdare și în tăcere se face agurida miere”. Fuck agurida.

Eu nu o să aștept până la poza greșită de la radiografie ca să bifez lucruri pe o listă finală, eventual așaaaa, repede, să încapă cât mai multe.

  1. I’ll date who I want because I want to si pentru că spune lucruri drăguțe uitându-mi-se în ochi, I’ll “fudge” whoever I want to “fudge”, and I’ll kiss even more. Nu mai cerem voie.
  2. I’ll go see some more places on that fudging bucket list.
  3. I’ll stop saying “no” when I mean “yes”, da’ chiar o să spun un “nu” tare și apăsat când o să îmi vină să o fac. It’ll be better than sex, I know it.
  4. O să le spun oamenilor ȘI MAI MULT ce cred despre ei; să vedem unde duce asta – cu bune și cu rele. Abia aștept următoarea ocazie. Cred că o să mă distrez.
  5. O să eliberez Cuba. Și cred că o să o și vizitez. Nush de ce mi se pare potrivită pentru o excursie de fete…
  6. O să plec cu fetele, numai noi, cum plănuim de prea mult timp. Undeva. În Cuba. Sau la Amsterdam. Știu eu de ce.
  7. O să mă fac ”domnișoara doctor”.
  8. O să mă fac în puii mei Practitioner.
  9. O să Rock Werchter again și o să metal some more. O să Black Sabbath, mark my words.
  10. O să-mi fac the tattoo no. 3 și dacă mă supăr poate și pe 4.
  11. O să șed pe that fudging damn paper pe care scrie ”bine” even if it kills me.

Și mai am: din alea cu atașament mai puțin, creier reașezat la locul lui, aruncat trecut la coș, dacă se poate la pachet cu chestii pe care le-am tot adunat eu ca un scai..

Și mai am. Și mai am. Și mai am. Și mai cred că trebuia să cad în patru labe ca să fiu în stare să mă scutur și să mă ridic.

It’s not Lupus, damn it. It’s not. It’s not. Îmi vine să urlu.

