Tags

, , ,

sursa: eu :)

sursa: eu 🙂

Deeci… mă uit la poze pe Facebook. Ale mele, mă, m-, deoarece îmi place nespus să mă privesc. 😀 Și așa mă scoate din minți că uit cu ușurință lucruri, când ar trebui să mi le tatuez pe retină… de numa’ numa’.

Concluzii:

  • Io am fo’ la Haga. Ha, ha… la Haga aia de la Marea Nordului. Io. Și m-am zgâit la Vermeer, deci cum ar fi am intrat și în Mauritshuis. (Note to self… când?!!) Și am învățat cum e cu Fffff vs. Vvvv. Cu mine era un om cu o umbrelă ciudată. Foarte mândru de umbrela respectivă și de nu știu ce proporție matematică respecta ea.
  • Io am magnet de la Haga, deci cumpărat cu mâinile mele, deci unde eram eu totuși?
  • Io la Amsterdam am văzut cei mai mișto bărbați din lume. În ciuda faptului că nu vedeam bine din motive de orbul găinilor numit îndrăgosteală.
  • Io am fost la Waterloo, where, according to ABBA, Napoleon was defeated. Ba chiar am făcut turul câmpului de bătălie și m-am urcat pe niște multe trepte (fac pe cretina intenționat, desigur, știu ce trepte am urcat, mă enervează doar că am uitat).
  • Io am fost la Balcik (asta e partea care mi se pare cea mai funny, deoarece nu îmi aduc aminte nimic.). Dar îmi aduc aminte de blocurile pictate cu metaliști de la Kavarna.
  • Io am făcut Parisul la pas. More than once, fuck it. Io am dat mulți bani pe o caricatură la picior de Monmartre, ca să primesc (deși mai aveam unul la purtător), a very funky genie in a bottle. Mai mișto decât originalul posac even.
  • Io la Paris am stat o zi în partea egipteană de la Louvre, întreținându-mă cu diverse variante de Bastet, while the boyfriend a adormit pe o băncuță în muzeu, așteptându-mă. Cum se poate să adormi, Jizăs?! În muzeu? 😛
  • Tot la Paris am stat 3 ore în Pere Lachaise, while the afore mentioned boyfriend n-a putut suporta ideea de „atâtea morminte la un loc”. 😀 Și m-a așteptat galant în fața cimitirului, de parcă mă dusesem să aprind scurt o lumânare. Sau să încropesc un buchet de flori…
  • Io am fumat i… astaaaaa, am alergat după iepuri la Amsterdam și-am băut vin și m-am lecuit. Pe viață. 😀
  • Io am băut bere de cireșe la Leuven și o găsesc în continuare oribilă, mai ales când mi s-a demonstrat că în cazul unora poate avea efecte similare cu iar…, astaaaa, iepurii.
  • Io am fost la Madrid de două ori consecutiv și am mers în locuri pe care le văzusem în primul an ca și cum le vedeam pentru prima oară. Priceless, Bridget.
  • Io fac multe poze la poze și tablouri. Când nu fac poze la poze, fac poze la vietăți. N-am înțeles de ce. După cum nu înțeleg de ce trebuie să văd fiecare grădină zoologică din orașele în care merg.
  • Io la Viena mă chinui de 6 ani să văd Albertina.
  • Io observ că cerul e albastru numai când plec de acasă.

Concluzia cea mai concluzie?

Io trebuie să plec de tot. 😀 And my nickname is Bridget for a reason.

