Tags

, ,

După o zi „forever ever delayed” (like, da, Manic Street Preachers, for rainy days and souls), trebuie să purcedem ceremonios la întocmirea unei liste comprehensive de…

Eaaaah, bullshit. Deci să ne amintim ce ne place la oameni în general și la unii în special. Și de ce e necesar să nu devenim Daniil Pustnicul sau Sihastrul sau Din-peșteră-neieșitul…

Another list, cum ar fi, ordinea respectând varza din capul meu:

1. Ne place de oameni pentru că își fac tatuaje pe antebrațe puternice. (Trips with tattoos sunt dese la mine în mansardă, mai ales când ne pregătim de ink no. 3) (Iar dacă asta e prima pe listă, varza din cap e desăvârșită…)

2. Pentru că au părul cârlionțat și ochelari de geek. And there’s nothing cuter than that.

3. Pentru că le stă bine în costum. Like mouth-watering, knees-buckling bine.

3. Pentru că îmi trimit glume (like the one in the pic). Azi votez pentru „You have a great bum”. 🙂 Screw the damn shoes.

compliment

4. Pentru că știu să asculte, chiar și atunci când au ei probleme. Sau când eu nu mai am putere să ascult.

5. Pentru că au umor, mult, mult.

6. Pentru că trimit muzică, multă muzică, și cărți cu mesaje speciale, scrise cu mânuța lor personală.

7. Pentru că știu să împartă cu mine 3 felii de chec cu portocale. Și au un suflet prea bun.

8, Pentru că mă iau în brațe și atunci (mai ales atunci) când nu vreau să fiu luată și sunt un porc țepos. Corcit cu un arici și mai țepos.

9, Pentru că îmi spun „te iubesc foarte mult” și după ce îmi fac creierul praf, dar praf, frate… Sau pentru că, most importantly, mă iubesc foarte mult, pur și simplu, doar pentru că m-am născut cu șase ani înainte. Și o fac against nature. My nature.

10. Pentru că mă ajută, și când nemernica de mine uită să ajute.

11. Pentru că mă scot la cules de frunze în parc.

12. Pentru că mă scot în lume, să eliberăm Cuba. Again against my nature.

13. Pentru că îmi dau sfaturi pe care nu le respect niciodată.

Și pentru că asta e lista pe care trebuie să mi-o țin minte, even while I remain stuck in a moment I can’t get out of (and that’s an U2 reference, btw). 😀

