Tags

, , , , ,

Am o casă mizerabilă. Am vălătuci de praf sub pat și prin colțuri. Am mâncare gătită în frigider care trebuie aruncată urgent, până nu începe să umble singură pe acolo.

Am de spălat, de călcat, gătit. Am de existat ca femeie de casă. Daar…

Sursa: Telefonul meu :)

Sursa: Telefonul meu 🙂

Vreau să îmi încep ziua cu o cafea ca asta din poză. Cu oameni frumoși. Cu o mini brioșă în farfurie, pe care, dacă nu sunt prea tută, să mă prind că o primesc pentru că, în lumea brioșelor, contez. Și cu o granola bună rău.

Vreau să îmi încep ziua cu studenți cu mintea deschisă. Care studenți pun întrebări simple, uneori ciudate, dar reușesc să îmi ridice moralul ca nimeni alții. Care studenți mă fac să mă simt ca un Cristofor Columb ce tocmai a pus piciorul în Lumea Nouă.

Vreau să îmi încep ziua aducându-mi aminte de ce fac eu meseria pe care o fac. De ce îmi place, de ce sunt bună la ea. De ce cuvintele au putere. Vreau să îmi scriu cuvintele undeva, departe, nu între patru pereți.

Vreau să îmi petrec ziua cu oameni care îmi plac. Vreau să o închei tot cu ei.

Vreau să îmi închei ziua bând. Ascultând povești despre sex, pătrunjel și pescuit de știucă. Nu în același context, mind you.

Vreau să îmi desenez următorul tatuaj și să îmi pictez unghiile cu ojă neagră.

Vreau să citesc și să cuget la nemurirea sufletului.

Vreau să îmi regăsesc my damn mojo și să îl păstrez pentru mai mult de 3-4 gânduri.

Nu mai vreau să fiu femeie de casă. Nu mai vreau să elaborez meniuri și să mă gândesc la următorul film care să bifeze mai multe gusturi. Nu mai vreau să calc cămăși. Nici măcar pe ale mele. Nu mai vreau să stau în același loc mai mult de câteva ore.

Vreau să descopăr muzică. Să îmi aduc aminte de lucrurile bune care s-au întâmplat. Să alerg la propriu, de nebună, pe străzi. Să fac poze.

Să fac lucruri condamnabile, like să fumez pe stradă. 🙂 🙂 Să cumpăr dantele and shit și să le folosesc doar pentru că îmi plac mie. Să îmi pictez pereții din casă cu mâna mea. Să dedic 3 seri diferite unor tipuri diferite de cocktail.

Vreau să nu mai fie toate lucrurile like „upstairs in the bed with my ex boy, he’s in a place, but I can’t get joy”…

And the best part is… Vreau să îmi fie tot timpul așa, nu doar în week-end.

 

 

 

