Tags

, , ,

Ce noroc cu lumea care îmi trimite muzici când eu delirez cu febră. Do they know that music saves, not Jesus?! 🙂

Booon. Să trecem peste. Delirul începe cu David Coverdale, the ugliest sexiest man alive (și când e fosilă e incredibil… cel puțin în mintea mea):

 

 

Continuă cu …. hai, mă, tot David Coverdale, mai tinerel. Sper că mai înțelege cineva obsesia-mi… I mean, those lips and that hair… And those legs.

 

 

Cine mi-a zis să ascult Biffy Clyro trebuie să ajungă în rai… Măcar în Raiul găinilor (care e o carte de Dan Lungu, nu ceva nașpa…). N-am crezut că se poate să îmi placă ceva atât de tare… Și plăcutul chiar nu are legătură cu domnul vocalist, cu ochii lui albaștri și tatuajele-i. Nici una. Deși eu chiar înțeleg de ce e el însurat cu o profesoară. 😀

 

 

Încheiem the LSD trip cu Thievery Corporation.

 

 

Oamenii muzicali merită și ei un rai al lor. Pe pământ.

 

 

 

 

 

 

 

