Tags

,

Sursa: Morguefile

Sursa: Morguefile

Pentru că afară plouă… eu gândesc (deci exist). Și beau. Puțin, cât să îmi șadă bine. 🙂

And while I am drinking, mă gândesc cât de mult împrumutăm de la foștii noștri after they are long gone.

Like… Modul în care scutur pachetul de țigări invers, ca să tasez tutunul. Felul în care îmi usuc părul în dormitor, în loc să o fac la baie (unde, btw, mă și văd în oglindă, nu că părul meu ar vrea să stea în vreun fel…). Felul în care verific ultimele noutăți în materie de albume. În care caut the coolness, nu the boring.

Modul în care mă enervez când cineva îmi spune că să fac. Please DO NOT do that. Sau ăla în care ascund icoanele primite de acasă și încadrate în categoria “să te ajute și pe tine…”. Sau argumentez faptul că agnosticismul nu înseamnă că mâine o sa omor pe cineva…

Modul în care scriu “daps” în loc de “da” și folosesc (prea în exces) emoticoanele.

Felul în care cărțile trebuie să fie grele, nu bălării, iar Shostakovitch trebuie să susure lin în timp ce le citesc. Like… cum caut eu autorii români pe la rafturi pentru că cineva a deschis cândva larg o portiță.

Felul în care fac omleta. Stilul în care trântesc aluatul. Sau în care toc legumele.

Modul în care sărut, des, apăsat, muuuult. Mult. Sau în care dau ochii peste cap. Sau în care flirtez cu și prin muzică.

Felul în care alerg după orice Terry Pratchett care a fost editat pe fața pământului. Sau ăla în care fac teste de ethics & moral când am dubii morale. 🙂 (Din care rezultă oricum că niciun răspuns nu e corect, căci există, aproape întotdeauna, circumstanțe atenuante.)

Modul în care mă înfășor în 3 fulare și mă cert singură că nu mănânc atunci când mă apucă amețelile (în ciuda faptului că numa’ subnutrită nu arăt).

Ăla în care pun botul doar la oameni care știu să scrie corect gramatical. Și care au auzit de Tolkien (care nu se citește așa cum se scrie, btw… )

Și tot așa. We are our exes. Îi luăm cu noi în pat, îi purtăm în spate și în cap. Dar ăsta e un lucru bun. 🙂 In a very inebriated way. 😛

Îmi place cuvântul “inebriated”, în altă dezordine de idei…

 

 

 

 

