Am niste citate/cimilituri favorite si concluzii care deriva din ele, iar daca le pun cap la cap, am si o pictura corecta a vietii mele, in caz ca ma loveste Alzheimerul si uit ceva.

Primul e “behaviour breeds behaviour“, romanescul “ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”. Briefly, oamenii se poarta cu tine exact asa cum te porti tu cu ei. Dai palme, primesti palme. Si daca intr-o dimineata ma trezesc cu falca umflata, pai sa nu ma mire. 🙂 Dar nu ma mir. Aplic comprese.

Al doilea e “nu e pentru cine se pregateste, e pentru cine se nimereste“. Traiesc dupa citatul asta. Atunci cand imi trece el prin cap ca Intercity de Chitila, sunt sigura (sau “precisa” ca marmota) ca mi-am cumparat lenjeria de dantela (prea scumpa, prea de la oras) degeaba, caci in caruta s-a urcat altcineva. Demult. Dupa cum functioneaza si invers, respectiv exact atunci cand lenjeria e desperecheata, suna la usa barbatul vietii mele. Care nu e, asa cum o amenint pe maica-mea, instalatorul. 🙂 Exista si variatiunile: jumatatea vine cand sunt dupa o petrecere, cu machiajul scurs si parul electrocutat sau… my most favourite, cand curat ceapa pentru drobul de Paste. Priceless.

Top of the pops e “ai grija ce-ti doresti“… Hai ca asta e cel mai simpatic, pentru ca in cazul lui ce-ti doresti se intampla si-ti explodeaza in fata. No further details needed.

Imi mai place mult “familiarity breeds contempt“, cel mai recent din lista. Asta inseamna ca atunci cand iarba vecinului pare mai verde, stii prea multe despre omul care doarme langa tine. Respectiv cand impartiti aceeasi masca de fata sau iti petreci timpul facand masaj la talpi, numa’ cei puternici reusesc sa-si tina ochii in ograda personala. Mai inseamna ca, da, lucrurile naturale nu sunt rusinoase, atat timp cat reusim sa le facem separat, nu sa omoram impreuna misterul care ne-a adus la un loc.

Caci asta cu misterul… well, cand nu mai ai nimic de descoperit la celalalt, apare intotdeauna cineva care pare a avea la dispozitie kilograme din el. Si uneori simti nevoia sa imprumuti cateva grame, just to make it through the day.

But that’s another story. I’m on the wrong side of it.

