Tags

,

Blogu’ ăsta o fost ascuns și supărat vreo 3 ani de zile, citit numa’ de puțini, că nu le poți cere tuturor să te suporte. Guys, posturile vechi și supărate sunt sub cheie la mine în calculator, stop searching. 😛

A venit momentul să devină public (blogul însuși) și să mă arate cum sunt eu de fapt, pe mine, mă, m-: cool (and very modest and humble, ha!), înnebunită după muzică, lucruri frumoase, oameni frumoși and other stuff.

Deci o să conțină (de acum încolo) plângeri puține, muzici multe, funny shit, some cursing from time to time, o romgleză perfectă și deloc agramată (hopefully), mai multă viață și mai puțină psihologie, căci enuff iz enuff.

My name is Carmen. Și-mi place să alerg după fluturi. 🙂 Acum ceva mai mult ca înainte.

 

Când am toate țiglele pe casă, scriu și aici: http://www.nutspr.com.

