Tags

,

Mie cantecu’ asta mi se pare mega-ultra-minunat. Este epitomu’ epitomului.

De cate ori ascult “remember when you were young, you shone like the sun”, imi trece prin minte tot trecutul. Like…

Cand am fugit de acasa la o zi de nastere si la intoarcere am gasit-o pe maica-mea tarandu-se pe covor bocind si pe taica-meu cautandu-ma ca un bezmetic prin jurul blocului. Cand m-o pupat primu’ flacau la hora (a se citi un majorat) si nici acu’ nu-s sigura ca mi-a placut.

Cand m-am inamorat prima oara ca-n romanele lui dear old Jane (Austen that is, because “You must know… surely, you must know it was all for you”:D). Si cand mi-a dat el caseta aia cu Guns’n’Roses. 🙂 🙂

Cand am plecat la facultate ca “un om nacajit” ca intrasem la particulara si nu la prea-minunata Academie.

Si-mi mai trec prin minte toti peretii in care m-am oprit cu capul. Si toate ferestrele care mi s-au deschis cand am crezut ca mi s-au zavorat toate usile. Toate fantanile din desert si toti oamenii care m-au “cioplit” asa cum sunt azi.

Candva credeam ca “Learning to fly” e cantecul meu de la Pink Floyd. Cantecul despre mine. Acu’ ma simt asa, un fel de… “crazy diamond”.

Si-mi vine cateodata sa stralucesc, tulai, Doamne, de nu-mi ajunge blogul sa explic…

Am mai zis eu ca o sa ajung ca Ally McBeal, sa-mi cante tot felul de cantzonete si guristi in cap, ca nenea asta Gilmour…

