Tags

, , ,

Un amic de-al meu imi spunea (si tind sa-l cred pe cuvant) ca mult timp si-a sfatuit prietenii, si pe el insusi, sa nu se cupleze intre 6 decembrie si 9 martie, ca e prapad. 😀 😀

Nush ce e cu lumea asta, zau… Baietii de la Daily Cotcodac zic si ei ca maine incepe triunghiul mortii, cu alte cuvinte, perioada crunta in care trebuie sa puna bani la ciorap, sa presteze cadouri peste cadouri.

Copii, numa’ la 15 ani imi placeau ursuletii de plush. Ciocolata imi cumpar singura sau imi produc, ca nu faceti fata la cat consum. 🙂 Astazi pun botul la parfumuri si des bijoux, dar aveti gusturi “indoielnice” si nu nimeriti niciodata. Asa ca sunt generoasa, imi cumpar eu… Nu citim cu siguranta nici aceleasi carti si-ar trebui sa ma cunoasteti mult prea bine ca sa stiti ce-mi place sa citesc in varf de pat. Muzici? Tiesto nu servesc, multam.

Recunosc ca nici eu nu ma pricep. Cred ca as nimeri un Philip K. Dick daca ma straduiesc. Cravate nu se cumpara, ca inseamna ca ne despartim. Camasi, aveti destule, nu vreau sa calc mai des. Pijamale ii cumpar numa’ tatei si m-am plictisit si acolo de dungi si patratele. Iar bani de Tissot n-am. Plus ca am depasit faza ajunsului la sapa de lemn din cauza cadourilor pentru iubit.

Deci? Happy Valentine’s Day, my ass! Bagati-va mintile in cap si terminati cu prostiile! Nu vrem luna de pe cer si nici chinezariile de plush care cauzeaza probabil astm. Nu vrem nici sa va purtati pe 14 februarie ca si cum aveti minim o durere de stomac vecina cu ulcerul. Cu atat mai mult sa scorniti cuvinte care nu va stau in caracter (like “esti lumina vietii mele si fara tine sunt pierdut”) si care cauzeaza, daca ai ceva creier, un diabet ce necesita administrare de insulina.

Basically, ca sa explic cam ce dracu’ am in cap: am vrea, daca nu e cu banat, sa va purtati mai in fiecare zi like we matter. Si cand spun asta, vreau sa zic de fapt sa nu va mai uitati la noi ca printr-un geam de sticla, sa nu ne luati de-a gata. Sa puneti o mana pe noi cand dormiti, chiar daca ne taie respiratia. Sa ne sunati o data pe zi cu intrebarea (colaterala) “te iau de la serviciu?” sau “noi avem ce manca in seara asta?”. Sa nu dispareti in ceata (nu spun ca ce) cand avem nevoie de voi, fie si ca sprijin emotional.

Si cand vi se pare ca asteptam un cadou vrem sa-l primim ca dovada a faptului ca “we matter”. That’s all.

Acceptam, if the case, un “mortishor” de 1 martie, un buchet mai aratos + cadou de ziua noastra (intrebati inainte, nu ezitati), un buchet si mai aratos de nasterea fiecarui copil al vostru de catre noi, plus un sarut pe zi.

Oferim la fel, minus buchete (cu exceptia cazului in care va plac exagerat de mult florile :P).

Altfel, screw Valentine’s Day, luati un Calmogen si reveniti-va cu nervii capului, all of you.

P.S. filmuletul e bestial 😉

