Tags

, , , , , , ,

  • Mi-am facut blog. O sa-l umplu cu tampenii.
  • In engleza scriu mai bine si mai… scurt. N-am dubii ortografice la fel de des ca-n romana. Numa’ agramatii sunt de vina… 🙂
  • Am impresia ca ma duce capul. Am si inteligenta emotionala; din pacate mai mult imi dauneaza.
  • Lucrez, scriu si incerc sa ma destept, pentru a intelege ce dracu’ vreau de la viata si de la oameni.
  • Nu-mi place spanacul, dar imi plac dulciurile. Ma paste diabetul.
  • Gatesc plicticos, dar persist in gateala. Nu, nu fac sarmale si cozonaci.
  • 30 de ani am fost in razboi cu corpul meu. Momentan, am incheiat un fel de pact de neagresiune si poate semnam si un acord de pace.
  • Am zile cand mi se pare ca sunt cea mai urata persoana din lume. Boccie si urata. Si zile, mai rare, cand mi se pare ca-s chiar draguta.
  • Ma machiez in fiecare zi de la 17 ani. Nu se mai cheama machiaj, ci pictura.
  • Am un noroc “fantastic” in dragoste: aia pe care-i iubesc nu ma iubesc, aia pe care nu-i iubesc vor sa-mi ia si aerul. Beton!
  • Am in schimb un noroc real la gasit taxiuri. 😀
  • Urasc Revelionul, pentru ca ma gaseste mereu ba singura, ba in depresie, ba fara alternative de mers pe undeva, ba la mila prietenilor, ba in casa, gatind ca o vaca pentru vreo unu’.
  • Imi plac florile, dar nu mi le ofera nimeni. E drept ca nici eu nu mi le cumpar mie, ma, m-.
  • Imi place sa fac fotografii. Fara ca asta sa insemne ca m-as numi cumva fotograf. Lebada si nufarul reprezinta “apogeul” carierei mele.
  • Imi place metalul. Am inceput cu rock-ul. La un moment dat, un cineva mi-a deschis mai bine ochii. Dincolo de muzica, mai bine nu mi i-ar fi deschis. 😀
  • As vrea sa pot calatori in toate tarile acestei lumi. Sunt insa un turist tanar. La Bruxelles si Paris am lasat un pic din mine. In Amsterdam m-am simtit fericita doar la Artis. In rest… I was very miserable and sometimes sad.
  • Sunt obsedata de control. 🙂
  • De doua ori pe an imi rearanjez cartile in biblioteca. Noroc ca trei sferturi din ele sunt inca la maica-mea.
  • Fumez. Am auzit ca duce la impotenta.
  • Sunt mai curand pesimista si am impresia ca mie, niciodata, nimic… Fac eforturi reale sa ma schimb.
  • Am putini prieteni. Ma izolez usor si uit sa iert.
  • Nu m-am imbatat niciodata.
  • Iarba am fumat o data dupa un pahar de vin. Mi-a fost cel mai rau din viata mea. Coffee shop closed.
  • Sportul si cu mine… Niciodata in aceeasi propozitie. Pana acum.
  • Locuiesc de 9 ani de zile intr-un bloc si ma salut cu 5 vecini. Cei de langa mine stau vara cu usa de la apartament deschisa si mi se infatiseaza frecvent in chiloti.
  • Sunt rautacioasa uneori. Da’ si oamenii sunt prosti, nenicaaaa…
  • Sunt extrem de dura cu mine insami si din acest motiv, si cu altii.
  • Am trait “din carti” si am avut pretentia ca viata mea sa se petreaca la fel ca in marile romane. Tough luck, shit happens. And then we die.
  • Am fost si pres, am si calcat in picioare. Regret ambele ipostaze.
  • Simt nevoia sa schimb ceva in viata mea, acum mai mult ca niciodata.
  • Din iubire nu se moare. Cel mai bun lucru e ca afli, cu mare surpriza, cate poti suporta. Dupa aia te iei la palme, ca de ce dracu’ ai suportat atatea.
  • Imi place sa citesc, dar sunt un cititor foarte dezordonat.
  • Am doua tatuaje. Un fluture pe umar si un trifoi pe spate. Iubesc fluturii. Iubesc trifoiul. 🙂
  • Si… cred in ceea ce englezii numesc “serendipity” si astept sa mi se intample. Curand.

In rest, azi e mai bine decat ieri. Si maine nu s-a “construit” inca.

